Reklama na české potraviny se bude řídit novelou zákona zveřejněno 28.04.2016

Senátoři včera schválili novelu zákona o potravinách, kterou navrhlo Ministerstvo zemědělství. Novinkou, kterou k novele přidali poslanci, je úprava zákonů o regulaci reklamy a audiovizuálních mediálních službách. Podle tohoto návrhu by se smělo v reklamě používat tvrzení, že potravina je česká, pouze pokud bude prokazatelně pocházet z České republiky.

Co přináší reforma ochrany osobních údajů? zveřejněno 28.04.2016

Data hýbou světem, a to nejen tím ekonomickým, ale i politickým. Jednotný digitální trh je jednou z hlavních priorit současné Junckerovy komise a témata související s digitálním prostředím se proto velmi často objevují i na programu evropských zákonodárců. Jedna z těchto zásadních politických agend se nyní po téměř čtyřech letech uzavřela. V polovině dubna totiž schválil Evropský parlament nová pravidla pro ochranu osobních údajů, která zásadním způsobem mění povinnosti všech subjektů, která nějakým způsobem zpracovávají osobní data svých klientů.

Zdravé pracoviště bez rozdílu věku zveřejněno 25.04.2016

Právě začala celoevropská kampaň Zdravé pracoviště na období 2016–2017 s názvem „Zdravé pracoviště pro všechny bez rozdílu věku“, kterou pořádá Evropská agentura pro BOZP (EU-OSHA). Jejím cílem je pomoci zaměstnancům i zaměstnavatelům zvládat problémy spojené se stárnoucí pracovní silou. Zaměřuje se však na všechny pracovníky bez rozdílu věku.

 

Registrací uživatel získá přístup k exkluzivním informacím.
Registrace   |   Přihlášení