Obchodní řetězce vytlačují tradiční české značky. Agrární komora ČR se obrátila na ÚOHS zveřejněno 11.04.2023

Privátní značky jako například Jarmark, Pilos či Clever, do kterých si obchodní řetězce nechávají zabalit potraviny od různých dodavatelů, se staly vzhledem k nízké ceně velkým lákadlem pro české zákazníky. Ve skutečnosti jimi obchodní řetězce diskriminují tradiční výrobky domácích producentů, které tak v regálu slouží pouze jako takzvaně předražená stafáž pro zlepšení prodejů potravin jejich privátních značek. Agrární komora České republiky se proto obrátila na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.

Nový test na Prevence.info zveřejněno 10.04.2023

Na webu Prevence.info byl zveřejněn nový test ze znalostí základních předpisů k zajištění bezpečné práce a ochrany zdraví při práci pro zaměstnance živočišné výroby. Vyzkoušejte si své znalosti.

Průzkum Agrární komory ČR: Omezování chovů drůbeže pokračuje, letos se dotkne pětiny podniků zveřejněno 31.03.2023

Budoucnost produkce vajec a drůbežího masa v České republice se nadále zmítá v nejistotě. Akční velikonoční ceny na pultech začínají klesat navzdory tomu, že tuzemské chovatele dále drtí vysoké náklady. Proto pokračuje další omezování českých chovů, jak ukázal nedávný průzkum Agrární komory České republiky a Českomoravské drůbežářské unie. V letošním roce přemýšlí nad redukcí chovu pětina dotázaných drůbežářských podniků.

Zkáza českých vajec? Po sadařích zvažuje konec podnikání pětina chovatelů slepic zveřejněno 30.03.2023

Zatímco ovocnáři redukují své sady a místo jabloní sejí rentabilnější obilí, chovatelé slepic přemýšlí, co s prodělečnými chovy. V letošním roce přemýšlí nad redukcí chovu pětina podniků a lidé z oboru upozorňují, že může dojít k celkovému zániku českých drůbežářů. deník
Registrací uživatel získá přístup k exkluzivním informacím.
Registrace   |   Přihlášení